Follow on Bloglovin

dimarts, 21 de maig del 2013

Album Scrap

Hola,
Encara que no toqui, post exprés. I és que jo no sabia que  May, de Creative Mindly, publicaria avui el meu tutorial de l'àlbum d'scrap. Moltes gràcies per publicar-lo May, m'encanta el disseny del pas a pas que has fet.

La May té un blog que no us heu de perdre, ple de tutorials de disseny fantàstics. I ella és un encant, sempre de bon humor i disposada a co·laborar.

Si voleu veure el tutorial complert, passeu-vos pel seu blog.



Hola,
Aunque no toque, post exprés. Y es que yo no sabía que May, de Creative Mindly, publicaría hoy mi tutorial del álbum de scrap. Muchas gracias por publicarlo May, me encanta el diseño del paso a paso que has hecho.

May tiene un blog que no te puedes perder, lleno de tutoriales de diseño fantásticos. Y ella es un encanto, siempre de buen humor y dispuesta a colaborar.

Si quereis ver el tutorial completo, pasaros por su blog.























Espero que us animeu a fer aquest tipus d'àlbums, i si voleu m'envieu les fotos per fer una galeria de treballs.

Espero que os animéis a hacer este tipo de álbums, y si queréis me enviáis las fotos y hacemos una galería de trabajos,

fiesta de enlaces de Arte Friki

8 comentaris :

  1. Hola!! Vengo del blog de crative mindly, y me ha parecido una idea muy buena esa del mini album con el nombre, es algo diferente y queda muy vistoso, me ha gustado mucho, gracias por compartirlo :)

    Yo tengo un pequeño blog en el que comparto mis pequeñas cositas, y si quieres estas invitada por supuesto http://mipequemundoerestu.blogspot.com.es/

    Yo me quedo contigo por aqui, y si quieres tu tb puedes acompañarme en esta andadura bloguera ;)

    BesitoS!!

    ResponElimina
  2. Primer de tot, he vist el tutorial a Creative Mindly, i m'ha agradat molt, i he arribat fins aquí perquè el nom del bloc m'ha portat molts records -bons- de quan era petita, com m'agradava aquesta sèrie!!

    He fet un tomb per aquí i he decidit "quedar-m'hi"!! M'agrada molt tot,

    Felicitats!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegro que t'hagi despertat bons records. Era una gran sèrie!! es evident que a mi també m'encantava.

      Encantada de tenir-te aquí Iris.

      Elimina
  3. Es una chulada, un regalo de lo más original aunque yo creo que si intentara hacerlo no me quedaría ni la mitad de bonito, buen trabajo y gracias por el tutorial ^^
    Un besote!
    Arte Friki

    ResponElimina
  4. Todo es ponerse... tu prueba y quizás te queda mucho mejor, que yo no soy una experta en scrap.

    ResponElimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips