Follow on Bloglovin

diumenge, 27 d’abril del 2014

Si no encuentras el estampado,... pues lo pintas

Si penses en estampat de zebra + color rosa, la combinació és, com a mínim, rara. I per tant complicat trobar una roba que compleixi aquestes dues condicions. Això és el que em va passar quan vaig voler fer una bossa per regalar a la "mare americana" de la meva filla (a la que li encanten l'animal print de zebra i el color rosa).
La solució,... pintar-ho jo. Ja he pintat bosses en d'altres ocasions, però aquest és un projecte diferent, pels colors, l'estampat,...

Tot i que vaig començar sense gaire convenciment (no tenia clar el resultat) a mida que ho anava fent m'agradava més. I el resultat em te encantada. Una bossa original, diferent, única i totalment al seu gust. Mireu si em va agradar, que em vaig animar i vaig fer també una funda per les ulleres a conjunt.


Si piensas en estampado de cebra + color rosa, la combinación es, como mínimo, rara. Y por tanto complicado encontrar una ropa que cumpla estas dos condiciones. Eso es lo que me pasó cuando quise hacer un bolso para regalar a la "madre americana" de mi hija (a la que le encantan el animal print de cebra y el color rosa). 
La solución, ... pintarlo yo. Ya he pintado bolsos en otras ocasiones, pero este es un proyecto diferente, por los colores, el estampado,...

Aunque empecé sin mucho convencimiento (no tenía claro el resultado) a medida que lo iba haciendo me gustaba más. Y el resultado me tiene encantada. Una bolsa original, diferente, única y totalmente a su gusto. Fijaros si me gustó, que me animé e hice también una funda para las gafas a juego.



Bolso animal print
És una bossa per dur penjada de la espatlla. Està feta amb roba de tapisseria de color negre i l'estampat animal print+rosa.

Es un bolso para llevar colgada del hombro. Está hecha con ropa de tapicería de color negro y el estampado animal print + rosa.

Bolso animal print

Per l'estampat vaig triar una  loneta gruixuda de color cru. Vaig haver de calcar el dibuix amb paper  negre perque el groc (que és el que més m'agrada) no es veia. Primer vaig pintar les flors i després les ratlles negres.

Para el estampado elegí una loneta gruesa de color crudo. Tuve que calcar el dibujo con papel negro por que el amarillo (que es el que más me gusta) no se veía. Primero pinté las flores y después las rayas negras.


La loneta estampada és la butxaca davantera. Fer tota la bossa estampada em va semblar una mica massa.

La loneta estampada es el bolsillo delantero. Hacer todo el bolso estampada me pareció 
demasiado.


Bolso animal print

Per dins, com no podia ser d'altre manera, folrada de color rosa. Li vaig afegir dues butxaques interiors.

Por dentro, como no podía ser de otro modo, forrada de color rosa. Le añadí dos bolsillos interiores.



Per darrera és totalment llisa.

Por detrás es totalmente lisa.


Bolso animal print

Per que la bossa tingui cos i  quedi així de rígida, a més d'utilitzar una roba que sigui gruixuda, per dins li hem de posar fliselina adhesiva. Quant més gruixuda millor.

Para que la bolsa tenga cuerpo y quede así de rígida, además de utilizar una ropa que sea gruesa, por dentro hay que ponerle fliselina adhesiva. Cuanto más gruesa mejor.

Funda gafas animal print

La funda d'ulleres l'he pintat igual que la bossa, però sobre una roba menys gruixuda, més adient per una funda.

La funda de gafas la he pintado igual que el bolso, pero sobre una ropa menos gruesa, más adecuada para una funda.


Bolso y funda gafas animal print

El resultat: el conjunt tot zebra i rosa. Repte aconseguit!!!

El resultado: el conjunto todo en cebra y rosa. Reto conseguido!!!



5 comentaris :

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips