Follow on Bloglovin

dijous, 9 de maig del 2013

Tutorial Hucha + Washi-Tape


Avui, per compensar l'entrada del dilluns, un tutorial ràpid, fàcil i molt curt.

Vaig veure en algun blog un de semblant, però com que no el vaig guardar, soc incapaç de recordar on. Tot i no guardar la imatge, la idea se'm va quedar en la memòria ROM.

Fa uns dies, la meva filla em va demanar una guardiola que no  s'obrís (això era imprescindible), i...zas! la idea em va tornar. Vaig comprar una cutre guardiola (però també es pot reciclar alguna que tinguem), pintura en esprai que ja tenia i molt washi-tape. I el resultat és aquest:



Hoy, para compensar la entrada del lunes, un tutorial rápido, fácil y muy corto.

Vi en algún blog uno parecido, pero como no lo guardé, soy incapaz de recordar dónde. Aúnque no guardé la imagen, la idea me quedó en la memoria ROM.


Hace unos días, mi hija me pidió una hucha que no se abriera (esto era imprescindible), y ... ¡zas! la idea volvió. Compré una cutre hucha (pero también podemos reciclar alguna que tengamos), pintura en spray que ya tenía y mucho washi-tape. Y el resultado es este:










































Necessitem




































Tenia raó o no?. Fàcil i molt molt ràpid.

¿Tenia razón o no?. Rápido y muy muy fácil.




2 comentaris :

  1. Jo tambe vaig fer una guardiola semblant, pel club pam2. U vaig publicar al blog, vam ser uns quants els que vam fer-ho, pero la teua mha encantat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Potser va ser al teu blog on ho vaig veure. La veritat és que no recordo on, i per això no puc citar la font :(

      Elimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips