Follow on Bloglovin

dimecres, 3 d’abril del 2013

Plats, plats, plats...

Aquesta és la ultima obsessió que he tingut: pintar uns plats. I com sempre, fins que no ho aconsegueixo, no paro.


Plat pla








Tot va començar fa temps buscant uns plats per dur a la nova Autocaravana (per que nosaltres tenim una preciosa i nova autocaravana). Els de baquelita són caríssims i molt carrinclons. Els de plàstic lletjos, els de ceràmica,... , no trobava res que m'agradés. 

Finalment, i com que plats hem de dur,  vaig comprar una vaixella  de ceràmica  d'ikea, barata, però,  a més de pesar molt i  escantonar-se fàcilment feien soroll al picar dins l'armari. 


El meu marit, que no suporta els sorolls mentre condueix, (que delicat!)  els hi tenia mania i per evitar discussions, vaig haver de cedir i comprar el primer que vaig trobar: uns de plàstic en un basar xinés. 

Aquests tampoc van funcionar. No són massa lletjos, però el ganivet deixa marques, i encara que els rentis amb aigua calenta queden llardosos.

Finalment  crec que he trobat la solució definitiva. Comprant a Carrefour vaig veure una oferta de plats de color blanc molt barats.  Són aquells plats de tota la vida, "Arcopal" crec que és diuen. La meva mare en tenia una vaixella fa molts anys. No pesen gens i  no s'escantonen. Perfectes per dur a la Autocaravana. 

Només tenen un problema, són tan sosos!. Ja ho se, no és pot tenir tot. Però això també ho he solucionat. Últimament he vist a Pinterest moltes fotos de tasses i plats pintats, i com ja sabeu, si pot fer aquella jo també.

He comprat un retolador negre i un pot de pintura vermella per ceràmica. La idea d'aquests dos colors ja la tenia clara, el que no tenia gens clar es QUE pintar. He deixat volar la imaginació i amb l'ajuda de la meva filla, això és el que ha sortit. Cada tipus de plat te un disseny diferent (la imaginació te aquestes coses). Un cop pintats només cal posar-los al forn (el temps i la temperatura que s'indica al pot) i ja està. Fins i tot es poden rentar al rentavaixelles, tot i que a mi no em cal, per que a la Autocaravana no n'hi ha.


Pintura ceràmica


Plat fondo




Plat de postre







Ja tinc plats nous i divertits per la meva autocaravana

La culpable de tot


Aquesta entrada està enllçada a la Festa d'enllaços del blog Personalización de Blogs


12 comentaris :

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Doncs a mi els plats blancs m'encanten... però aquests us han quedat maquíssims! Super originals! Em donen ganes de comprar pintura ceràmica i posar-me a pintar!
    I quina super caravana!
    Petonets!

    ResponElimina
  3. Que chulos te han quedado. Es genial. Quedan unos platos super-originales y únicos.

    ResponElimina
  4. yo también tengo ese rotulador y me encanta decorarlo todo. Es como una fiebre.


    muchos besos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Creo que deben llevar algún componente que los hace adictivos!!

      Elimina
  5. Quina pasada, son preciosos, vinc desde la festa d'enllaços de personalització de blogs, m'he quedat a la teva pàgina del facebook per poder veure tot el que fas, moltes gracies per l'ideia, segur que en treure profit d'ella.

    ResponElimina
  6. Hola Teresa,

    Una idea genial!!
    Un beso

    ResponElimina
  7. Pero que buenisima idea! A mi tambien me pasa con el menaje que o el que me gusta es super caro o son demasiado simplones... pero ya hay solución! ;)

    Vengo de la fiesta de enlaces, por aqui me quedo! ;)

    ResponElimina
  8. ¡¡Qué chulo!! y qué buenísima idea. Vengo de la fiesta de enlaces y me encanta porque estoy descubriendo blogs muy interesantes ;) Así que desde ahora estaré por aquí siguéndote.
    Un beso, Beatriz

    ResponElimina
  9. Nena, et felicito! M'encanta com han quedat els plats... i xafardejant tot el que fas, les samarretes precioses.

    ResponElimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips