Follow on Bloglovin

dijous, 1 de novembre del 2012

Plantes aromàtiques


Pensant en què fer amb el munt de caixes de vins i caves que tinc guardades, vaig veure que aquesta s'adaptava a la mida dels testos petits de plantes aromàtiques que tenia percasa.


Pensando en qué hacer con el montón de cajas de vinos y cavas que tengo guardadas, vi que esta se adaptaba a la medida de unas macetas pequeños de plantas aromáticas que tenía por casa.


Jardinera reciclada


Jardinera reciclada


Una mica de pintura ocre, verd i blanca i canvía completament d'aspecte. Vaig afegir unes etiquetes de fusta (tallades amb la big shot)i pintades amb pintura de pissarra, ajuden a identificar les plantes.


Un poco de pintura ocre, verde y blanca y cambia completamente de aspecto. Añadí unas etiquetas de madera (cortadas con la big shot) y pintadas con pintura de pizarra, ayudan a identificar las plantas.


Jardinera reciclada



Jo he posat els testos dins la caixa, però es pot folrar amb plàstic i plantar-les directament, sense el test. Segur que queda millor.


Yo he puesto las macetas dentro de la caja, pero se puede forrar con plástico y plantarlas directamente, sin el tiesto. Seguro que queda mejor.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips