Follow on Bloglovin

diumenge, 26 de febrer del 2012

Bossa - llibre o Llibre - bossa


Fa temps que vaig veure un tutorial de com fer una bossa a partir d’un llibre vell. La idea em va agradar. Reciclar + llibre + cosir + manualitat= 4 de les coses que més m’agraden.

El problema és que la idea de trencar un llibre en feia no sé que… va en contra dels meus principis. Tot i això la idea seguia al meu cap i  últimament  cada cop que feia un tomb per inertnet  (per fer safareig) sempre acabava veient  aquestes bosses. Potser era un senyal…

Al final m’he decidit. Vaig anar a Andròmines a buscar un llibre vell que possiblement tindria un final pitjor que acabar convertit en una bossa. De pas, vaig trobar uns cinturons trenats que van quedar perfectes  per les nanses. 

Total 1€ (0'50€ llibre + 0'50€ cinturó) sense comptar un tros de roba d’ikea que tenia per casa i que va sobrar de tapissar una cadira.


Hace tiempo que vi un tutorial de cómo hacer una bolsa a partir de un libro viejo. La idea me gustó. Reciclar + libro + coser + manualidad = 4 de las cosas que más me gustan. 

El problema es que la idea de romper un libro me daba no sé que ... va en contra de mis principios. Sin embargo la idea seguía en mi cabeza y últimamente cada vez que me doy una vuelta por inertnet (para cotillear) siempre terminaba viendo estas bolsas. Quizá era una señal ... 

Al final me he decidido. Fui a Andròmines a buscar un libro viejo que posiblemente tendría un final peor que acabar convertido en una bolsa. De paso, encontré unos cinturones trenzados que quedaron perfectos para las asas. 


Total 1 € (0'50 € libro + 0'50 € cinturón) sin contar el trozo de tela de ikea que tenía por casa y que sobró de tapizar una silla.




El resultat és aquest , que va formar part, junt amb la Tilda mestra, del regal de la Berta. 

El resultado es este, que formó parte, junto con la Tilda maestra, del regalo para Berta.

3 comentaris :

  1. M'encanta........es una passada, guapissima la idea i ha queda't genial
    Aurora

    ResponElimina
  2. ESta genial la idea!! muy original, muchas gracias por compartir tu enlace para el colaborativo de manualidades con reciclaje, me voy a poner a trabajar en ello, luego te envio el enlace, un saludo!!

    ResponElimina

Me encanta leer vuestros comentarios.

Blogging tips